Direktlänk till inlägg 22 november 2012

första natten

Av alexandra cronvall - 22 november 2012 23:51

första natten som jag har både Findus&Bonzo sovandes i mitt rum med mig, eftersom dem går så pass bra ihop nu så tänkte jag att det var dags o lära dem att dela rum på nätterna med :) eftersom dem ändå bor ihop o är mammas älsklingar så måste dem ju lära sig att dela med sig av mig.. vilket dem inte varit speciellt bra på ! 
då bonzo stoppar in hela findus i munnen haha xD han tuggar ju dock inte, utan han vill leka och de gör han ju på sitt sätt.. -

ligger iaf i sängen nu framför datorn o mellan mig o datorn så ligger fisse <3. 
och bonzo nedanför! <3 så godnatt! tagga ridning imorgonbitti :)
&sen en underbar kväll tillsammans med felicia o resten av gänget <3. 


vill bara bli älskad, vill bara att du ska se mig, att du ska bry dig om mig och finnas där. 
jag älskar dig alldeles för mkt för att kunna öppna ögonen o se att du är på väg bort från mig..

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av alexandra cronvall - 6 mars 2013 06:28

nattstad.se/baalleebuus

Av alexandra cronvall - 23 februari 2013 02:11

sitter och lyssnar igenom lillasysters favorit lista på youtube.. och där kom upp ett par låtar som fick mina tårar till o spruta!texterna.. orden.. jag har försökt allt jag kan!varför är det ingen som kan höra mig?höra vårt rop på hjälp. förra vecka...

<3

Av alexandra cronvall - 28 januari 2013 15:10


  älskade lillasyster. vad hade jag gjort utan dig? du är den vackraste, underbaraste och goaste systern man kan ha! jag älskar dig över allt annat. jag är ledsen att jag inte alltid kan göra saker åt dig, jag önska verkligen ja kunde!men du ska vet...

Av alexandra cronvall - 27 januari 2013 17:44

varför längtar jag något så fruktansvärt efter min älskade hund varje gång jag bara vill gråta? kärleken till dig är obeskrivlig, finns verkligen inga ord på denna planet som kan beskriva hur jävla mycket jag älskar dig! du är mitt allt o så mycket m...

Av alexandra cronvall - 7 januari 2013 21:18

mamma väckte mig imorse för att ja skulle till tandläkaren kl nio.. jag blev förbannad och vägra åka dit, och vi börja bråka..skrev ett lååångt sms till mamma och ett till vicki, tårarna bara spruta..fick ett gigantiskt långt sms tbax av vicki o då s...

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards