Alla inlägg under augusti 2012

Av alexandra cronvall - 27 augusti 2012 19:49

   
fick bli en bild på lillasysters katt, Måns :) 


sådär ja, då va nästan allting klart.. 
skolan, gymmat, gått med hundarna, tränat agility, klippt klor, borstat igenom mitt hjärta, sopat hela "lägenheten" så får faktiskt julia torka golvet, för det orkar fan inte jag göra denna gången.. snart duschen! sen promenad med bonzo och sen sova! äntligen. är helt slut efter denna dag :) ska bli skönt att få lugn o ro. 
nu blir de musik och duschen! skriver nog lite mer imorgon, om helgen o så, skulle ju gjort de idag, men blev så mycket annat haha. så känner att ja inte hinner de just nu, för att lägga mig så tidigt som möjligt, så istället skriver jag om de imorgon och kan även bjuda på lite bilder då :) puss!

Av alexandra cronvall - 27 augusti 2012 13:35

omg! tråkig lektion!
kan vi inte bara hoppa över de här och sluta nu? 
känner att jag vill hem och kunna ta det lugnt och slappna av för en gångs skull.
antar att hon läste mina tankar, då vi får sluta tio minuter tidigare. tack o lov!
dö trött och vill bara kunna slappna av. 
tänkte skriva och berätta om helgen lite senare, men nu back to lektion.. 


Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards