Alla inlägg under januari 2013

<3

Av alexandra cronvall - 28 januari 2013 15:10

 



älskade lillasyster. 
vad hade jag gjort utan dig? 
du är den vackraste, underbaraste och goaste systern man kan ha! 
jag älskar dig över allt annat. 
jag är ledsen att jag inte alltid kan göra saker åt dig, jag önska verkligen ja kunde!
men du ska veta att jag försöker, jag gör så gott ja kan. 
utan dig hade jag aldrig klarat mig! 
vi gör nästan allt tillsammans och jag är så sjukt glad att vi fått den kontakten vi har idag! 
vi är systrar, umgås i stort sett 24/7 och vi bråkar aldrig. 
vi kan tjaffsa, men när vi sen kollar på varandra så knäcker vi oss. 
du är verkligen bäst! och jag hoppas de förblir såhär bra mellan oss! för du gör mig lycklig <33.



jaja, idag har inte hänt så mycket. 
missade skolan totalt! då ja kolla på schemat igår o såg att vi börja kl ett.
fem i nio skriver malle till mig o undrar när ja kommer o att vi börjar nio.. 
kolla schemat igen o ser att ja kollat fel, helvete va sur ja blev! 
menmen.. 

sen har vi kollat på film o myst bara! 
ikväll blir de nog hitta på något med jocke (y) 



Av alexandra cronvall - 27 januari 2013 17:44

varför längtar jag något så fruktansvärt efter min älskade hund varje gång jag bara vill gråta?




kärleken till dig är obeskrivlig, finns verkligen inga ord på denna planet som kan beskriva hur jävla mycket jag älskar dig! du är mitt allt o så mycket mer. de ända ja lever för! finns ingen som kan göra mig något ont så länge ja har dig, varje gång jag är på botten så lyckas du alltid få mig upp till toppen. du är det vackraste och bästa i denna värld ! mammas hjärta <3. Bonzo, always and forever!







haft världens underbaraste natt tillsammans med vicki :)
nog inte skrattat så mycket på evigheter!
ska se om ja inte kan lägga in en video på lite av de någon dag i veckan.
nu ska ja fortsätta göra de ja gör, så vi hörs en annan dag! puss :*

Av alexandra cronvall - 7 januari 2013 21:18

mamma väckte mig imorse för att ja skulle till tandläkaren kl nio..
jag blev förbannad och vägra åka dit, och vi börja bråka..
skrev ett lååångt sms till mamma och ett till vicki, tårarna bara spruta..
fick ett gigantiskt långt sms tbax av vicki o då spruta tårarna ännu mer.. fan va ja älskar dig! underbaraste människan på denna planet.  
somna om och sen kom zonnie in o väckte mig..
så ja har sovit 4 timmar sammanlagt , o ändå så har jag inte varit så jäätte trött under dagen :p
vicki gjorde lite mat, gick upp o rökte o åt med henne zonnie o björn.
sen gick jag bort till tvättstugan o satte igång en maskin..
sen kom mamma hem igen o blev jätte glad för att ja tvätta.
sen kl 3 åkte vi till tandläkaren, gick hur bra som helst.
fortfarande inga hål.. 17 år o inte änns vatt i närheten av att få ett hål , skönt!

när vi va på väg hem ringer vicki i världens panik o mamma börja fråga om mozze, då visste ja direkt att något hänt. bonzo hade gått o morrat på mozze och mozze börja skälla o rätt va de va så rök dem ihop .. bonzos tand fucka ur igen, lös och blöder..
öppna köks dörren och bröt ihop totalt när ja såg allt blod på golvet.. så rädd har ja aldrig vatt i hela mitt liv! ringde till våxtorp och fick förklara o så, så fick en tid tills imorgon :)
han har smällt igen käften så pass hårt så "huggtanden" där nere, har satt sig i tandköttet där uppe o när han fått loss den så har "huggtanden" där uppe fått ta smällen..
men som tur va så blev ingen av hundarna skadade då dem ej bet varandra, så så allvarligt vare ju inte..
släppte ihop dem direkt så fort ja kom hem och det va inga problem! tur det.
har blödit hela dagen, men bara smått. fläckar på golvet har ja fått torka, men han är så pass duktig att han torkar bort de mest själv. älskade hjärtat!
smörjde in honom med salvan också,
och sen fick han massage i över en timme :)
sen blötte jag ner hans mat, för att skydda tanden så gott som möjligt. och han älskade det! haha, jääävlar va han käka. ojojoj!
nu har vi precis vatt ute på nattpromenad för nu ska ja o lillasyster lägga oss o glo film!
hon ska ju till skolan imorgon ;)
och jag funderar på att dra ner till tågstationen o möta pappa som kommer vid nio ungefär. :D äntligen kommer han hem! som jag saknat honom. o känner på mig att bonzo kommer bli väääldigt glad ! :D



mitt älskade allt,
vad hade jag gjort om något hänt dig?!
du har verkligen satt mitt hjärta i lågor, så rädd som ja va idag har ja aldrig någonsin varit innan!
du fick mig att inse hur jävla mycket du betyder o att ja verkligen inte skulle stå ut om något hände dig!
du är allt och så otroligt mycket mer. mamma älskar dig över allt annat och det finns ingen som kan ändra på det!
du är det bästa o finaste som hänt mig och jag lämnar dig aldrig!
BONZO <333333
du är min o ingen annans!

Av alexandra cronvall - 6 januari 2013 18:58

jag klarar det inte..
vad har jag gjort för o förtjäna de här?!


kan inte göra någonting.
ligger bara i sängen o stirrar.. kan inte äta, inte röka..
tårarna sprutar..
jag pallar inte mer!



vill bara slå sönder hela jävla rummet !
det gör så fruktansvärt ont......



smärtan är oändlig ..



vill ge upp allt , jag orkar verkligen inte..

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards