Alla inlägg under september 2012

Av alexandra cronvall - 19 september 2012 12:13

hejsan, vaknade tio i åtta. dunder förkyld o feber. 
sabina hade migrän =/ stackaren! <3
idag har vi mest tagit de lugnt, men hunnit med en del också. 
tvättar för fullt, redan tvättat 3 maskiner.. 
städat lite smått, och ätit och självklart varit ute med hundarna några gånger. 

precis slängt in en ny maskin och nu ska jag snart dammsuga, torka golv och diska. 
även bädda rent sängen! eftersom bonzo drägglat ner hela lakanet xD haha mysigt! 


trivs som fan med att bo tillsammans med Sabina&Iza! :) 
kommer så bra överens och hundarna också! skönt de. 
senare blir de besök av underbara vänner och lillasyster <3. längtar! 

men nu dags o fortsätta mitt. 


kallsvettas som en idiot och hostar =/ inte alls kul! 
lärarna vill skicka hem mig då jag låter förjävligt.. men ger det en chans till att stanna kvar!


   

Av alexandra cronvall - 15 september 2012 14:38

god dag, vaknade av att daniel knacka på rutan och sa att han hittat malles moppe. 
så det var bara till att klä på sig, ge hunden mat och ringa till malle. 
gick bort till moppen med bonzo, vicki o daniel. 
malle, bf, emily, nicole, felicia och nalle kom dit. 
sen kom polisen också och malle fick ta moppen direkt. 
skönt de! att den är upphittad o allt. men fick en väldigt trevlig natt igår iaf :) 
rätt så kul att bara gå runt i hela laholm haha. speciellt med de sällskapet! 
nu har jag lagat mat, tvättat, torkat golv och ätit, vicki har dammsugit och torkat golv hon med :) och även hunnit träffa pappa, satu & kimi :D härligt! 
nu sitter jag i vardagsrummet här hemma tillsammans med alla hundar, vicki, malle, daniel&nalle :) 
och jan i köket, mohaha! 

ikväll händer? :) 
något skoj iaf! 



jag döljer en sanning




   

Av alexandra cronvall - 14 september 2012 14:18

ville bara berätta att jag älskar mitt hjärta över allt annat!
du är så fin, så underbar, så snäll och så bäst. 
utan dig hade jag aldrig klarat livet.
du är ljuset i mitt liv, mitt allt. 
Bonzo <3.


Linus också såklart! <3. 



jahaja, underbar kväll/natt igår verkligen! 
nu är förkyldningen värre än innan och jag avskyr de.. 
drygt o jobbigt som fan! men det är bara till o stå ut. 
senare blir de nog att träffa malle och som vanligt umgås med våra underbara vänner! :) 
men först, en varm skön dusch..


     

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards