Direktlänk till inlägg 19 oktober 2012

tjenixen!

Av alexandra cronvall - 19 oktober 2012 10:52

hallojaah :D vissa inlägg blir lite konstiga, då jag skriver från telefonen o där blir dem perfekta, men sen när ja går in på datorn o läser så har den hoppat över mellanrummen och massa sånt, så allt blir i en ända hög.. aja, det får ni fan leva med :D inte alltid jag orkar starta datorn bara för att skriva haha, drf ja använder telefonen ;) 


började morgonen med att jag inte hört klockan! kanske 2 gånger? men resten av alla 7 gångerna då :o 
haha! iaf, sabina fick upp mig genom att starta en låt :D log mot henne o flög upp, pigg som fan redan! hehe. dock varade inte de speciellt länge xd va typ, upp klä å sig o så, sen käka frukost, röka o ringa o väcka stefan, i förgår fick ja ringa 26 gånger innan han vakna, igår fick ja ringa 20 gånger och idag 4 gånger :D snacka om prooo! 
sen var det dags för lektion, rätt chill. satt och utforska hundarna, deras beteende när främmande människor kommer in o kollar på dem. rätt va de är så försvann hela klassen?! alla bara stack ;o o varenda jävel gick åt olika håll hahaha, snacka om att vi va förvirrade?! :o fick en fin promenad iaf! tills vi mötte hampus och fick då reda på att jackie hade smitit :o usch! stackars sandra! hade fått sån panik om ja märkt att min bebis va borta. men som tur va så sprang han till boendet så han kom iaf tillbaks :)! 

sen satte vi oss uppe i klassrummet, lyssna på musik och gjorde en presentation av de vi gjort i stallet. 
sen va de rast, röka med våra underbara vänner! bättre än er går inte att hitta <3. 
sen lektion igen, städat uteboxen och inneboxen :D 
så nu har våra små älskade änglar rent och fint när dem kommer tillbaks, eftersom Michelle&Anton lånar dem och är ute på promenad, gjorde dem även igår kväll också. Glad att någon tycker så mkt om min bebis att dem tillomed frågar om de får låna honom för att gå på promenad, och ja, jag är lite överbeskyddande när det gäller honom.. men jag känner ju dessa personer och litar på dem! så det är klart att de får fria händer :D 
hade ju varit annorlunda om man inte känt personerna eller nått, men tack ska ni ha underbara sötnosar!
idag är det fredag, och det betyder .... HEEEEEEM :D:D:D:D! 
men först, lunch och en sista lektion.. packa och sen in till halmstad för polisförhör, sen vidare till laholm <3, men dock ner till um kvart över 4, sen har ja hela helgen på mig att umgås med bästa vän&lillasyster :D <3333. 
skulle åkt till stockholm med stefan, jim, mellberg o någon, men blev inte så :) 
kan behöva en lugn helg faktiskt! vila upp sig o ta nya tag, dags för att träna hela helgen! 
och verkligen hitta motivationen till att komma på fötter igen.. gäller både mig och sabina! :D

annars vet jag inte vad som händer faktiskt.. 
mer än att jag måååste få tid till att träffa Malle & Tim ! :D saknar er <3. 
sen måste jag även se till att spendera lite tid med linus, mammas älskade hjärta! 
haha nu när ja tänker efter, fan va konstigt de känns! att ha en lugn helg, med ingenting planerat, ingenting som måste göras! shit, de va länge sen.. aja, det blir säkert skiiit bra :D 
får la se om jag får in en liten stund där jag och bonzo kan promenera hem till storasyster och gosa lite med henne och snacka massa skit :D 
älskar dig ellinor! hoppas nu att det funkar som de ska och att du fortsätter trivas i lägenheten :D så skönt att hon äntligen kommit till rätta, för hennes skull! kommer dock sakna henne o rockan hemma! <3. 
de kommer bonzo också göra, men vi kommer o hälsar på :) när som! 


vet egentligen inget vad jag ska skriva, gör de la mest för att det är 35 min kvar på lektionen o har absolut ingenting att göra -.- drygt! men ah.. så kan de också gå ;) 

förresten en sak, hade världens trevligaste dag igår! :D 
åkte till eurostop med sabina, stefan&emil :) 
sen låg vi o kolla film i sängen, sen flytta vi oss till tvrummet och fortsatte kolla film, 
sen kom även rasmus en stund! 

trött på o va kall, vill känna känslor. 
vill kunna reagera, vill kunna va svartsjuk, vill kunna bli sur.. 
men nä, i'm just............



blablablablabla, nu slutar ja fan skriva! :D haha, goodbyyyyeeeessssss. 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av alexandra cronvall - 6 mars 2013 06:28

nattstad.se/baalleebuus

Av alexandra cronvall - 23 februari 2013 02:11

sitter och lyssnar igenom lillasysters favorit lista på youtube.. och där kom upp ett par låtar som fick mina tårar till o spruta!texterna.. orden.. jag har försökt allt jag kan!varför är det ingen som kan höra mig?höra vårt rop på hjälp. förra vecka...

<3

Av alexandra cronvall - 28 januari 2013 15:10


  älskade lillasyster. vad hade jag gjort utan dig? du är den vackraste, underbaraste och goaste systern man kan ha! jag älskar dig över allt annat. jag är ledsen att jag inte alltid kan göra saker åt dig, jag önska verkligen ja kunde!men du ska vet...

Av alexandra cronvall - 27 januari 2013 17:44

varför längtar jag något så fruktansvärt efter min älskade hund varje gång jag bara vill gråta? kärleken till dig är obeskrivlig, finns verkligen inga ord på denna planet som kan beskriva hur jävla mycket jag älskar dig! du är mitt allt o så mycket m...

Av alexandra cronvall - 7 januari 2013 21:18

mamma väckte mig imorse för att ja skulle till tandläkaren kl nio.. jag blev förbannad och vägra åka dit, och vi börja bråka..skrev ett lååångt sms till mamma och ett till vicki, tårarna bara spruta..fick ett gigantiskt långt sms tbax av vicki o då s...

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards