Alla inlägg under maj 2012

Av alexandra cronvall - 18 maj 2012 17:02

hejsan gott folk! dagen har varit riktigt underbar! :)
först jobbat, sen solat, sen tog vi bonzo och gick till skummeslöv, va där i någon timme, sen kom jan o hämtade oss, nu är vi äntligen i skottorp igen o har precis duschat :) skönt som fan! ikväll blir det båstad , öl och grillning med underbart sällskap! det förtjänar vi efter en slitsam dag.

även fått mina efterlängtade p-piller nu :D wie!
så nu ska jag nog äntligen få slippa min mens hädanefter..
efter 2 år xD haha .. valde att börja igen pga min mens.
plus att jag inte vill att någon oväntat ska dyka upp nu när jag lever ett sånt underbart liv!
och jag vill gärna få gå ut skolan först, så ah..


nej nu mst jag sminka mig och fixa håret o gud vet vad :o
hoppas ni alla andra får en minst lika bra dag som oss :D
kyss&smek ;*

Av alexandra cronvall - 17 maj 2012 20:45

hejsan :)
fest igår, toppen! slutade med badtunna. (y)
oscar och bf kom o hämtade oss imorse :) sen åkte vi hem, oscar laga mat åt oss.
sen drog vi en runda till laholm, hände inte mycket där så vi drog oss vidare till bf.
somnade gott haha :) världens skönaste säng! <3 love it.
sen kom även timothy :) sen körde oscar oss hem. nu har vi precis diskat, dammsugit, dammtorkat och torkat golv.
även borstat hunden och gjort honom lite fin! de behövde han, så sjukt mammig så de finns inte <3 min prins!

Maja är fortfarande försvunnen, går in på 6 dygnet nu..
tror dock inte hon fött ännu, hoppas inte!
hoppas på att hon kommer hem när det är dags <3.
om ingen gammal tant jävel tagit henne :( .. saknar dig gumman!

Bell ? Du är underbar gumman <3.
så glad att du hörde av dig!
vi är så otroligt grymma tillsammans! love u <3 .


nu blir de mat? nä.. väntar på att pappa ska komma hem så vi kan ha en liten mys kväll. känns perfekt för de en kväll som denna!


hahahaha, såg lite roligt ut innan..
skule ut och kolla va Bonzo gjorde..
så satt han vid staketet, och på andra sidan stog de en ko som bara kolla på honom..
såg nästan ut som om dem hade värsta konversationen xD hahaha! :D söta <3 .

Av alexandra cronvall - 11 maj 2012 16:29

hejhejhej! jag hade enormt tråkigt och klippte av mig håret xD ångrar jag de? svar ja!!
hahah :D pappa dödade även svarta änkan. och bonzo har lekt av sig. och fått mat! snart ut på promenad i detta otroligt hemska väder!
blir fest ikväll ändå, fast att de velats fram o tillbaks hela dagen. men nu är de bestämt att vi rör oss dit!
tillsammans med oscar, micke, bell&jessica :) kommer nog bli toppen!
får hoppas på att de rullar in lite bilder här imorgon :)
men nu har jag fortfarande en del problem som mst lösas inför kvällen, usch!
får hoppas på att de går så gott som vi hoppats på.
får la se när jag dyker upp här inatt (y) pappa är iaf förberedd haha.


aja, ha en bra kväll allihopa :D så ses vi kanske, vem vet ;)

Av alexandra cronvall - 11 maj 2012 08:34

vaknade av att Bonzo slicka på mig och pep, va bara till att gå upp, ge han mat och släppa ut honom. 
snart ska han in igen och då går jag upp o lägger mig!
tänker aldrig någonsin gå in på den stora toan igen. never!
svarta änkan är tillbaks!! :'( fyfan va äckliiiiig o stor o bläärk.
får hoppas på att den är kvar när julia kommer så hon kan DÖDA den!
men ser de dock lite positivt också, att den inte va i sovrummet..
sen har jag även grymt ont i ögat, don't know why..

usch va jag hatar att klaga haha.
och facebook funkar inte som de ska för mig, därför ja skriver här.
så nu går jag upp och lägger mig igen! och hoppas på att få sova någon timme till.
ps, riktigt taggad inför kvällen! :) eller? 

Av alexandra cronvall - 10 maj 2012 19:14

tjenatjena! nu hade jag tänkt göra en mer öppen blogg då folk frågar mig hela tiden varför jag inte öppnar upp den andra bloggen.. och de kommer jag inte göra då jag använder den endast för att skriva av mig om känslor, tankar, va ja tycker o tänker om saker o om folk och sånt, finns väldigt få som kan läsa den. så här har ni :) nu kan ni läsa här istället..
trodde dock inte mitt liv va så spännande att läsa om o följa, men tydligen så hade jag väldigt fel på den biten.

min torsdag har varit rätt full än så länge, först hem till julia c och sen gick vi till skolan :)
underbart! när ni väl kom dit kom vi överens med Katja om att vi ska va med henne måndag och torsdagar istället, så slipper vi sitta i hela klassen, skönt de. pluggade rätt hårt idag faktiskt, hann med det som jag låg efter i och nu har jag bara en sak kvar att göra, och även läxa till näst nästa måndag. skönt! tänkte få de gjort nu under helgen när jag ändå är ensam (y)
efter skolan blev det um med bästa vän, sen körskolan. gick riktigt bra tyckte jag, du är så duktig gumman!
ellinor och jan kom o hämtade mig där efter, sen hem och hämta alla grejerna, sen körde mamma mig vidare ut till skottorp :) fick dock städa direkt när ja kom innanför dörren.. då bonzo fick syn på mig och ställde sig och hoppa och höll på i trappan, så blomman som står där åkte i golvet.. tack! :) kul att någon blir så glad över att se mig iaf, haha, de händer inte ofta. så blir här över helgen! och imorgon åker jag nog iväg på fest (y) får la se, är inte riktigt hundra än.. beror helt o hållet på..

iaf, kommer mest skriva om skolan här o sånt som jag gör under dagarna.. så inte något speciellt (y)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards