Direktlänk till inlägg 22 december 2012

fuck rubrik!

Av alexandra cronvall - 22 december 2012 19:45

..vet inte hur länge till jag står ut med de här



pappa bor här nu, hjälpt honom en del i huset och imorgon åker vi ut och tar sofforna o alla stora möbler. denna veckan har inte varit annat än kaos! men dagen igår och natten va underbar, även om de blev som de blev. men jag är iaf glad att ja fick spendera tid med underbaringen <3 . 
satt i köket innan och mamma börja tjaffsa med mig som vanligt, helt plötsligt bad jag henne ta fram min medicin o sen bröt ja ihop.. bad henne dra och sen klädde ja på mig, tog bonzos borste och gick ut på lång promenad. 
svettas som en idiot men fryser ändå. börjar nog bli sjuk? 

är helt slut. 
vill inte ha de såhär. 
vill va mig själv och må som ja brukar!
orkar fan inte med detta längre. 
orkar inte ha ont överallt o va trött hela tiden.


har så mycket jag vill skriva egentligen, men hittar inte ord till de. 
blir irriterad för minsta lilla ! och jag pallar inte de. 
behöver lugn o ro. blir fan terrad dag och ut dag in!

aja, skit samma, pallar ej. 



    
  bonzo <3333 . 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av alexandra cronvall - 6 mars 2013 06:28

nattstad.se/baalleebuus

Av alexandra cronvall - 23 februari 2013 02:11

sitter och lyssnar igenom lillasysters favorit lista på youtube.. och där kom upp ett par låtar som fick mina tårar till o spruta!texterna.. orden.. jag har försökt allt jag kan!varför är det ingen som kan höra mig?höra vårt rop på hjälp. förra vecka...

<3

Av alexandra cronvall - 28 januari 2013 15:10


  älskade lillasyster. vad hade jag gjort utan dig? du är den vackraste, underbaraste och goaste systern man kan ha! jag älskar dig över allt annat. jag är ledsen att jag inte alltid kan göra saker åt dig, jag önska verkligen ja kunde!men du ska vet...

Av alexandra cronvall - 27 januari 2013 17:44

varför längtar jag något så fruktansvärt efter min älskade hund varje gång jag bara vill gråta? kärleken till dig är obeskrivlig, finns verkligen inga ord på denna planet som kan beskriva hur jävla mycket jag älskar dig! du är mitt allt o så mycket m...

Av alexandra cronvall - 7 januari 2013 21:18

mamma väckte mig imorse för att ja skulle till tandläkaren kl nio.. jag blev förbannad och vägra åka dit, och vi börja bråka..skrev ett lååångt sms till mamma och ett till vicki, tårarna bara spruta..fick ett gigantiskt långt sms tbax av vicki o då s...

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards